Det var inte jag....

Är det ett tecken på att man är beroende av Ben & Jerrys glass om man envisas med att äta den trots att man fryser....under täcket....iklädd vantar?

Är det även ett tecken att man är beroende av glassen då man slickar av, vad man tror är choklad, från handen...och sedan upptäcker, efter flera sekunders slickande, att vad man egentligen slickar på visar sig vara en sårskorpa?

Är det så att denna person KAN vara beroende av glassen...så in i helvetes rädd att missa en enda liten del så att personen i fråga även slickar sårskorpor som ser ut att kunna vara choklad.

Jag vet inte. Men det känns lite så.

(Personen på bilden har ingenting med inlägget att göra)



Det var inte sant.

Okej. Jag ljög. Det var inte sant som jag skrev innan.
Jag tvingades inte skriva på med blod. Det var med vanlig kulspetspenna. En blå.

Ingen dålig uppdatering...

Jag har fått höra att jag borde uppdatera min blogg mer...
Men alltså, allvarligt talat....det tänker jag inte göra.
Anledning?
Jo som följer...jag vill inte. Och med detta menar jag att jag inte får.
Detta står skrivit i det kontrakt som jag under pistolhot tvingades skriva på (med blod) för oss proffsbloggare. Jag får alltså inte uppdatera bloggen mer än max 2 gånger i månaden.
Sådär...detta är förklaringen till att jag skriver så sällan.
Och ja...jag har hemskt mycket självdistans.


...tomt...

Mitt älskade lilla hjärta dog i dag...det gjorde även en del av mig.





Vuxen? jag?

Jag: Jag tror jag skippar den där festen på lördag och har en lugn hemmakväll.
Mamma: Du börjar bli vuxen Frida.

Sen NÄR blev EN lugn lördagskväll synonymt med vuxenlivet?

RSS 2.0