Pass på...

I går hade vi en vi-som-förmodligen-inte-klarade-tentan-så-vi-dricker-istället-fest.
Dagens lärdom: Tequila är farligt.





Hepp...

Nu har jag haft tenta. I kriminologi. Det gick skitdåligt.
Jag är nog synsk.

Lombroso, Durkheim, Tönnies och andra coola snubbar...

Nu ska jag ha tenta. I kriminologi. Det kommer gå skitdåligt.

Mmmmm...

Ja kanske är det så Denilly att jag bara sitter här för att slippa plugga...
Men då är det väl även värt att ta upp att Denilly ska medverka i TV.
Ja för alla som vill se så ska han vara med i "Vem vet mest", vilket för övrigt kan vara ett av de sämsta programmet i tvhistorian.
Ja, där ska du stå och kasta längtande, sexuella blickar på Rickard...stöna lite till svar på frågorna och efter programmet föreslå en fika på tumanhand. Programmet kanske inte har så många tittare men SOM jag ska titta....som jag ska.

Ja, det behöver inte vara så men nu är det så.

Tack som fan Spotify för ständiga reklaminslag när jag behöver musik för att plugga till tentan!!!
Det är bara ert fel om jag kuggar i morgon. Punkt slut.

På-väg-till-affären-beteende.

På vägen mot affären, vilken jag besöker i princip dagligen, finns en soptunna för hundbajs. Ni vet en sådan som endast används för att förvara hundars avföring. I dag insåg jag att varje gång jag går förbi den så drar jag in ett djupt andetag (med näsan)...fast jag vet att det luktar skitäckligt. Märkligt.


Jag har tid...

Nu har jag tydligen tid att skriva lite...och med tid menar jag att jag är sjuk. Typ sjuk i allafall..
Ja bortsett från den uppenbara psykiskt labila Frida i vanlig ordning är jag även fysiskt sjuk just nu. Sjukdomen stavas feber/förkyldning...alternativt på tok försenad bakfylla.
Jag vet inte vilket av dem det är men kontentan av det hela är att jag mår dåligt...riktigt dåligt.
I know we could live tomorrow sjunger Laleh...ja du, jag vet i tusan...men den som lever får se.
Min plan är ju inte att avlida utav sviterna från denna "sjukdom"...nojjig som jag är chansar jag på att svininfluensan har mig i sitt järngrepp.
Det eller digerdöden.

RSS 2.0