Ingen fara!

När jag besökte min mormor tidigare idag och var på väg att gå hem hörde jag en smäll av något som föll i golvet.
Mormor ropar inne från vardagsrummet "Det är ingen fara, det vara bara min kli-i-röven-grej!"
Jag stannar tvärt upp, rör mig inte en meter till...
"Vad sa du mormor?" Jag tänkte att jag måste ju ha hört fel, jag vet att hon har en sådan där som man kliar sig på ryggen med. En sån lång, typ pinne med en liten hand i trä längst ut som ska räcka för att kunna klia sin egen rygg.
Mormor kommer gående ut i hallen..."Det var bara min kli-i-röven-grej" upprepar hon med ett stort leende på läpparna.
Jag frågade inte mer, tackade för mig och gick ut genom dörren.


Kommentarer
Postat av: Kristian

Måste köpa en kli-i-röven-pinne... länk?? ;)

2010-10-24 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0